söndag 14 juni 2009

Sista inlägget om presenter

Men jag vill ju visa vad jag köpte för ytterligare en del av presentpengarna. I onsdags när jag träffade tjejkompisarna var det en av dem som köpt ett par supersnygga röda skor och jag blev sugen att köpa något liknande. Nu passade inte just de som hon hade eftersom jag har ganska breda fötter men de på bilden blev det.
Som ni kanske kommer ihåg skrev jag för ett tag sedan om hasbeens men pengarna räckte inte till dem och jag är väldigt nöjd med de här och de är jättesköna på mina fötter. Kommer att känna mig såå fin nu i sommar.

3 kommentarer:

  1. Verkligen snygga!!! Var har du hittat dom? Skulle också vilja ha hasbeens, men plånboken orkar inte riktigt dom.

    SvaraRadera
  2. MammaPuhStickar15 juni 2009 kl. 07:20

    Tack för tipset. Fyller år snart så jag håller tummarna för ett par.

    SvaraRadera