lördag 6 juni 2009

Sommarfin

Nu är jag redo att åka till Sverige och njuta av värmen. Är det någon värme där? Nåja, till midsommar blir det väl fint i alla fall och då kanske jag kan ha min rosa singoallablus. Annars får jag väl ha den när jag kommer hem hit till Provence igen.I morgon bär det av till Sverige igen för barnvecka med studentfirande, födelsedagsfirande, midsommarfirande och lite helt vanligt slitgöra med att packa för flytt igen. Vi har ju fått tag på en trea i centrala stan, nära vätterstranden och med en fin terrass på taket trots att det är en hyreslägenhet. Det kommer säkert att bli jättebra när vi flyttar dit i augusti.
Ha en skön söndag. Jag vet inte när jag kommer åt en dator härnäst för jag tänker lämna min dator i Frankrike. Måste ju få plats med allt garn till uppifrånochnerkoftan.
Natti natti!

8 kommentarer:

  1. Det helt underbar ut! Jag gillar också singoalla-blusar. Här hemma är det inte så varmt, men kanske nästa helg.

    SvaraRadera
  2. Den blev jättefin! Är den sydd enligt eget mönster?

    SvaraRadera
  3. Fin!
    Du kan ju ha en fin stickad kofta över om det är kallt här (det ÄR det...)
    ;-)

    SvaraRadera
  4. Så fin! Det enkla och ett vackert tyg är ofta det bästa.

    Boel

    SvaraRadera
  5. :-O medea offline? det går inte!! ;-)

    SvaraRadera
  6. Nu är jag i Sverige igen! lLånar mannens dator lite. =) Återkommer ikväll. Nu ska jag krama sonen. (han är snart 19 o kramandet är nog snabbt avklarat)
    /Medea

    SvaraRadera
  7. Vad fin den var.
    Blir också sugen på att sy en singoalla.
    Hälsningar vonna

    SvaraRadera