onsdag 17 juni 2009

Litet utrymme

Hos Feng Shui - Harmoni i hemmet kan man vinna en bok som jag tror att jag kommer att behöva när vi flyttat från vår femma till en trea. Speciellt köket kommer att vara litet och även om vi inte har såå mycket saker längre så blir det ändå en del.
I boken står det:
"När man bor på en liten yta kommer förr snarare än senare det ögonblick när man måste göra en genomgripande utvärdering av sina ägodelar. Hur man än resonerar kommer man ändå fram till att ett av de bästa sätten att få mer plats i skåpen är att inte fylla dem.

Men även om det är bra att inte ha mer än man precis behöver så fylls skåpen, så är det ju bara.
Jag hoppas på vinst så att jag kan få lite tips och råd hur vi ska planera vårt compact living.

1 kommentar:

  1. Om du inte vinner kan du glädja dig åt en bok mindre i bokhyllan, jag vet att du redan har kunskapen ur boken i ditt huvud! Å så förnuftig jag är - å trist! Glad midsommar på Dig. Vi drar till havs.

    SvaraRadera