tisdag 9 juni 2009

Tjejträff

Kan man kalla det tjejträff när åldern är mellan 45 och 55 på ett gäng kvinnor som för många år sedan var arbetskamrater? Jag gör det i alla fall för flamsigare gäng får man nog leta efter. Vi har såå himla kul när vi träffas, vilket vi gör några gånger per år sedan minst 15 år tillbaka.
Igår kväll var det dags för den årliga räkmackan. Vi åker till Grännaberget där de har de mest fantastiska räkmackor, supergoda och stora. *mums* Sen sitter vi och pratar och berättar om våra liv, ger råd och får råd.

Syster Lena skrev ett recept mot min onda axel så nu vet jag att jag är återställd om en vecka. Slutklämmen på receptet ser ni på bilden. Allt för att underlätta akupressuren. (fasttejpat med markeringstejp)Jag är så glad för dessa väninnor och att vi trots att vi aldrig umgås mellan gångerna har så himla kul.

1 kommentar:

  1. Ska bli kul att se om det funkar! Hur har det förresten gått med spikmattan?

    SvaraRadera