måndag 3 september 2007

Borrning o vila

Vila borde man göra oftare. Jag tar mig sällan tid att vila eftersom det hela tiden finns saker att göra. Men idag fick jag "order" om att lägga mig o läsa efter maten.
Först borrade vi för uppsättning av rullgardin/gardin i T:s rum (yngsta dottern) och i vårt sovrum för en tavellist i ek som vi ska ha ljuslyktor på. Nu är de uppsatta och jag ligger i sängen med tidningar, feng shui-böcker o datorn i knät. Ska hämta min skrivbok också o skriva lite så blir nog allt bra.

Fick ett Tack för ansökan med mailen idag. Hoppas verkligen jag åtminstone får komma på intervju. Jag måste byta jobb men det finns inga att söka precis. Får nog ta tag i att spontanansöka på några ställen jag kan tänka mig att jobba på.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar