torsdag 27 september 2007

Taggad - länkad - road

Jag bad Eva att tagga mig eftersom jag mer än gärna vill få besökare till min blogg. Att få kommentarer är ju en av anledningarna till att prata ut i cyberspace. Tack Eva för att du tog mig på orden.

Regler: Länka till den som har taggat dig. Berätta 7 sanningar om dig, några mer normala och några lite mer udda saker!
Tagga 7 andra i slutet av blogginlägget. Lägg ett meddelande i deras bloggar och ge dem besked om att de har blivit taggade/länkade.

Sanning nr1: Jag brinner för det jag just nu håller på med men tröttnar snabbt. Just nu har jag fått för mig att jag ska ta upp stickningen igen. Får se hur det blir med den saken.

Sanning nr2: Jag har fem halvvuxna barn och alla har samma pappa. De är 12, 17, 18, 20 och 22.

Sanning nr3: Jag lever ett passionerat liv med min älskade blivande man. Det är stor åldersskillnad och det tycker jag bara är kul.

Sanning nr4: Jag verkar ha en "passion" för att pendla till jobbet. De senaste fem åren har jag haft mellan 7 och 10 mil till jobbet. Enkel väg.

Sanning nr5: Min dröm är att få jobba som författare. Att skriva böcker om mitt liv, om andras liv och att helt enkelt få skriva mig trött på dagarna.

Sanning nr6: Det jobbiga med mig är tyvärr att jag förutom att skriva älskar att läsa, sy, måla akvarell, kanske väva och som ni förstår sticka. Jag har för många intressen.

Sanning nr7: Jag ska flytta till Frankrike inom två år. Vi ska snart börja leta efter vårt drömboende! *längtar*

Andra bloggar om: , , , , ,

Just det... Jag ska ju länka till 7 andra också. Ska fundera en liten stund så återkommer jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar