onsdag 12 september 2007

Vad vet jag?

Zozzy efterlyser upplysningar om allt men vad vet jag?
  • Jo jag vet att vi gifter oss på det finaste datumet i februari OM vi kan boka kyrkan vi snart bestämmer oss för.
  • Jag har tänkt rita min klänning själv och sy upp den i Thailand när vi är där över nyår.
  • Jag har tänkt ha nåt slags bröllopsmingel med vänner direkt efter vigseln med champagne o snittar tex. och sedan middag med ALLA våra barn med resp.
  • Jag har tänkt ha nåt slags tema med färger osv... Troligtvis blir temat Passion o färgen röd. Men det har jag inte bestämt på långa vägar...
Det viktigaste är trots allt att vi blir gifta =)

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Absolut är det så...att det är era löften som är viktigast. Men som vanligt så är kvinnor lite lyriska när det kommer till vigslar. Det är orgasmen i ett kärleksförhållande...

    Att rita sin egen klänning är jättekul, om man vet hur man vill ha den...svårt men roligt :)

    Passion...som tema, vackert och passar på vintern...

    Jag är såååå glad för dig...er. Önskar jag var en liten fluga så jag kunde vara där...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt och var härligt att få planera och fixa inför den kommande stunden!! *vill oxå*

    kramen

    SvaraRadera