måndag 3 september 2007

Viktnedgång

Njuter av att LCHF funkar. Den här veckan var det bara 4 hg ner men det är bättre än inget. Samtidigt tycker jag det är bra att viktnedgången stabiliserar sig och inte går för fort för jag vill inte gå ner för mycket.
Några gånger tidigare i mitt liv har nedgången inte gått att stoppa o dit vill jag inte komma nu. Då vägde jag 10-12 kilo mindre än nu o det var väl på gränsen till anorektiskt...

Men nu vill jag ner ca två kilo till sen är det superbra =)

Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar:

  1. Grattis!!
    Kul att det går så bra!
    Då är det bara att försöka bibehålla viktnedgången sen.....
    Det är ju oftast det som är nackdelen när man väl lyckats att det funkar ett tag sen så börjar man slarva och snart börjar man gå upp igen!

    Skönt att du haft en fin helg!
    kram

    SvaraRadera