måndag 17 september 2007

Rutiner, inspiration och flyt

Jag önskar jag fick tummen ur att göra mer av allt jag drömmer om men ibland känns det som om allt bara flyter förbi. Just nu håller vi ju på att flytta och nu blir det några dagar med totalt kaos men samtidigt kommer vi förhoppningsvis få hyfsad ordning innan helgen.

Jag ser framför mig att jag kan få rutiner på städning o jobb så att jag kan hinna alla extraprojekt jag drömmer om och att jag nångång kan sätta igång med träning, målning, skrivande osv.

vill bara se det i skrift för att inse att det bara är att sätta igång!

1 kommentar:

  1. Japp!
    Svårt att få nåt gjort när man har tummen sitter fast! haha
    Bara lite självdiciplin så blir allt av! (sa hon som nyss rev halva köket ;)
    Kul att höra att ni har haft en bra weekend.
    Kramis!
    sis

    SvaraRadera