torsdag 4 december 2008

Jippi

Vilken tur att man får och kan köpa julklappar till sig själv när man är vuxen. Idag beställde jag garn från The Loopy Ewe.
5 härvor i färgen Vino veritas och 1 härva Happy Forest.
Mannens son bor i New York så han levererar garnet till jul och jag betalar.

Visst kan det få kännas som en julklapp till mig själv?!

Uppdatering: Jag har tänkt göra en kofta/tröja till mig själv av Vino Veritas. Vet inte vilken modell ännu men en långärmad myskofta ska det bli. Kanske räcker det till något mer också. Det gröna blir nog sockar eller en mössa till. Jag får se vad garnet vill bli när jag klappat på det.

6 kommentarer:

  1. Oj så snygga garner! Vad ska du sticka med dem?

    SvaraRadera
  2. Grymt fina garner - lyckos dig!

    SvaraRadera
  3. Vad skall det bli av julklappen?

    SvaraRadera
  4. Absolut får man ge julklappar till sig själv......allra helst såna här godingar.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker också att det är en bra idé att köpa klappar till sig själv. Tänk jag kommer att få Barbara Walkers, A Second Treasary of Knitting Patterns.

    SvaraRadera