måndag 22 december 2008

Lite till...

...har några saker jag har tänkt sy innan jul. Tyvärr plockade jag undan symaskinerna i lördags men jag ska försöka få fram dem igen för att slutföra några små julklappar.
Min svarta linneklänning blev inte klar och blir det inte heller innan jul men till nyår kanske =)
Jag är optimist men för tillfället är det mer stickning än sömnad.

Tilda däremot får lite sytt. Jag har inga bilder men hon har sytt en supersnygg grön långärmad t-shirt och en svart cool tröja/klänning med bred mudd nertill och vid urringning. Får se om vi får till några bilder att lägga in.


Ha en underbar jul!!!

2 kommentarer:

  1. god fortsättning!

    har också just upptäckt stickningens tjusning igen. så roligt!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har haft en bra jul!! De har vi!
    GOTT NYTT ÅR till er!

    //Emma

    SvaraRadera