söndag 16 maj 2010

En utmaning

Jag är ju med i Beas Majutmaning där man ska använda det man har och det gör jag. Just nu håller jag på och slutför en hög med matkassar och en annan liten väska, lunchbag eller flygbag kan man kalla den. Bilder kommer senare. 
Men när jag går på marknaden och hittar fina tyger till lägre pris än man kan drömma om så köper jag dem ändå. Jag behöver ju inte sy av just de tygerna i maj utan senare. 
Igår blev det jeanstyg för 1€ metern och ett prickigt tyg, ca 1.8 m för 1€ och en blommig "städrock" för 1€ där jag tänker att använda tyget till foder i väskor tex.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken fin blogg du har. Vad roligt att du tittade in på min blogg, det är så roligt att få kommentarer på det man gör. Tycker verkligen om de grejer du syr och stickar.

    Ha det fint!

    SvaraRadera