tisdag 29 april 2008

Ingen tid

Vill verkligen blogga men har häcken full på jobbet. Hade tänkt berätta om Göteborgsresan som inte blev som vi tänkt oss när en kompis fick hjärtproblem mitt under shoppingen och hon och jag åkte ambulans till Sahlgrenska. Hon fick stanna kvar över natten och jag hann precis med tåget hem.
Hann iofs shoppa både en röd kappa, två koftor o en tröja men jag hadet tänkt klappa lite garn också. =)

Hade också tänkt berätta om hur trevligt vi hade det hos några vänner på lördagskvällen med jättegod buffémat o trevlig gemenskap. Blev väldigt uppiggad av det och var knappt trött på söndagsmorgonen. Hade också tänkt berätta om att jag nästan är klar med min Juno Regina och har stickat en del på mina majsockar, Seduction-socks.
Jag är också nästan helt klar med min Sadie-kofta. VILL bli klar NU så att jag kan börja använda den. Det har varit alldeles för långdraget med den.

Hade också tänkt berätta att vi åker till Provence på torsdag och kommer hem igen på lördag. Vi ska dit och skriva på köpekontraktet så nu närmar det sig ännu mer.

Hade också tänkt lägga in en massa bilder men det får jag göra sen och nu har jag visst berättat om det mesta. Har kanske tid att blogga lite mer innan vi åker på torsdag, hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar