fredag 25 april 2008

Sockar för maj

Fick känslan av att jag skrev skånska. Sockar för maj... betyder ju även sockar för mig. Nu är det inte så att jag pratar skånska som ni förstår men min ex-svärmor är från skåne så ett o annat skånskt uttryck kommer ibland över mina läppar. (hon blev min svärmor -78 eller -84 om man ska va noga...)

Nåja... Det var mina sockar jag skulle skriva om. De är JÄTTEroliga att sticka och de blir jättefina. Ska sätta mig i soffan o sticka några varv på dem nu tror jag...


PS. Färgen stämmer bäst på första bilden.

2 kommentarer:

  1. De blir jättefina.Vilket garn använder du?
    Eva i Lund

    SvaraRadera
  2. Stickar du maj sockarna från Stickamera från tån o uppåt?

    Kanske skulle jag göra det med, för jag är osäker på om mitt garn räcker.

    /Bonnmoran

    SvaraRadera