fredag 25 april 2008

Shoppingtur

Jag har sån tur att jag får åka till den underbara staden Göteborg i morgon lördag. Ska dit med ett gäng gamla jobbarkompisar som jag brukar åka på shoppingresor med två gånger om året. Ofta hamnar vi i Göteborg men det har även varit Borås, Växjö, Linköping flera gånger o Skövde. Kanske några andra ställen också men det minns jag inte.

Vi brukar ha så himla kul. Skratta o prata o berätta om våra liv. De vet inte än att vi köpt hus i Frankrike så det kommer antagligen bli en del snack om det. Jag ska ta med lite bilder så att de får se.
Jag hoppas att jag kommer att hitta lite kläder till mig för det behöver jag verkligen. En snygg tunn kofta tex. Eller flera i olika färger. Nåja, det blir nog bra. Kanske kan jag till och med få med dem in i någon garnaffär för att klappa lite garn. Jag ska ju inte köpa något eftersom jag blivit invaderad av garn från Tradera. Förstår inte hur det gått till men jag behöver verkligen inget mer garn det här året...

4 kommentarer:

  1. Hoppas du hade det fint i Göteborg! Tack föt tips om majsockorna men jag får bara inte till det, ändå...
    Hus i Frankrike låter så UNDERBART så jag blir alldeles sjuk av avund. Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Rent logiskt och kallsinnigt behöver man väl aldrig mer garn. Men själen och känslan kräver nystan, så är det bara! :)

    SvaraRadera
  3. Göteborg har många roliga garnaffärer - t ex Strikk och 2Knit är personliga med fina garner. Deisy Design står på min besökslista...

    SvaraRadera
  4. Tyvärr hann jag aldrig med några garnaffärer... En kompis fick ont i hjärtat så hon o jag åkte ambulans till Sahlgrenska o tillbringade eftermiddagen där. berättar kanske mer om det sen...

    SvaraRadera