onsdag 28 januari 2009

andra dagen i sängen

Inget kul alls att vara helt utslagen. Jag orkar inte ens sticka och då är det riktigt illa. Men självklart har jag ändå Plaitedpoints-sockarna i sängen OM jag skulle få lite ork.
Var tvungen att hämta ett garn i gömmorna också att bli glad av. Det blev en härva multifärgat Regnbågengarn. Ljuvligt. Kanske blir det en kofta, tröja, mössa till bonusbarnbarnet som kommer i mars, april.

Letade också fram mina pomatomus handledsvärmare. Snart får jag nog fart på stickningen igen och får dem klara.
Nää nu måste jag nog sova lite igen så att jag orkar upp en sväng för att äta lite ikväll.

5 kommentarer:

  1. STackare. Hoppas du blir bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Det där regnbågen-garnet såg härligt ut. Det kanske man skulle testa nån gång.

    SvaraRadera
  3. Krya på dig, visst är det jobbigt att inte ens kunna sticka, men det blir bättre snart!

    SvaraRadera