lördag 10 januari 2009

Stort plockepinn

Har varit hos mina föräldrar en sväng för att kolla upp hur stor min vävstol egentligen är.
Det finns två vävstolar men den ena är lite för liten för att väva mattor på och jag var rädd att den stora var för stor. Men det kommer att funka, tror jag. Om två veckor åker vi ner och då ska jag mäta ordentligt.

Om några år kommer förhoppningsvis lillstugan vara färdigrenoverad och då kan vi bo där när vi kommer hem till Sverige. Kakelugn och öppen spis kommer att göra det hur mysigt som helst. Tänkte inte på att fota dem, men det får jag göra en annan gång.


5 kommentarer:

  1. OH, vilken mysig stuga!!!
    Ett sånt vill jag också ha!!!
    :-D

    SvaraRadera
  2. hej M eller E, vilket fint litet hus. Nu har jag anmält mig till stickstämman i april - du me?

    SvaraRadera
  3. Så jättegullig och hemtrevlig stuga! Lycklig du som har den att se fram emot :)

    Ha en skön kväll!
    MiA

    SvaraRadera
  4. Vilken fin stuga! Tycker att jag känner igen den, men så finns det ju ett antal liknande i trakterna där du bor =).
    /Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. vilken fin liten stuga, kunde precis tänka mig en sådan att ta det lugnt i!

    SvaraRadera