torsdag 29 januari 2009

Återhämtning

Nu är jag mycket piggare och återhämtar mig sakta. I morgon är det min lediga dag så jag har några dagar till på mig att bli helt återställd. Nu har jag rensat bort sjukdomen från sovrummet och det känns mycket bättre. Har även orkat sticka lite. =)

Tänkte jag skulle ta bort snön som faller över sidan för jag är inte precis nån snöälskare och framför allt inte nu när jag jag längtar hett efter vårvärmen. Jag fick ju lite av vårsol i söndags på vår terrass i Provence. Jag lovar att det var fantastiskt härligt och snart är solen varm och stark även här i Sverige. I alla fall om en till en och en halv månad. (bilden är inte från vår terrass, men vårt hus sticker fram till höger. Ville bara visa den vackra himlen.)

Jag tror att jag ska slå ihop min sy och stickblogg till en. Det känns lite kluvet att ibland blogga på Ma fille et moi och ibland här så jag tror jag plockar in inläggen här, om det går. Det står att det går att importera från andra bloggar men jag har ju inte testat än. Nåja, ni lär märka om det händer något. Det räcker att ha två bloggar att hantera för min husblogg kommer jag såklart att ha kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar