onsdag 21 januari 2009

Kärlek

Jag är full av kärlek till livet, min man, mina barn och alla möjligheter jag har att leva ett fantastiskt liv. Jag gjorde ett test vilket som var mitt ord efter ett tips från Marie och mitt ord var LOVE. Passande tycker jag.


Your Word is "Love"



You see life as possibility to form deep connections with a few people.

Relationships are the center of your world, and you always take time to bond with those you love.

You are caring and giving. You enjoy helping those you love.

And when it comes to romantic love, you feel passionately ... even in a very long term relationship.

3 kommentarer:

  1. Du har fått en utmärkelse av mig, om du tittar in på min blogg.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild du har högst upp, garn och snö!
    Ha de!

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Tassade in på din sida och var naturligtvis tvungen att testa "What's your word". Mitt blev Peace. Fräckt nog letade jag upp länken och satte in den på min sida. Hoppas du inte blir allt för ilsken.
    Må väl!
    Lena

    SvaraRadera