onsdag 28 januari 2009

Flyttade...

...bloggen . Inatt när jag inte kunde sova funderade jag på att slå ihop min sy- och stickblogg så att det blir fler uppdateringar och mer koncentrerat. Men när det sker ska jag uppdatera er om det så att ni kan fixa länkningen till Ma fille et moi, för vi heter ju fortfarande så och det är fortfarande Min dotter o jag som syr även om det mest är jag för tillfället. Nog pratat om det. Är hemma och är sjuk så det är bäst jag går tillbaka till sängen.
[från ma fille et moi]

2 kommentarer:

  1. De tankarna har jag haft också fast tvärtom ;-) Skall jag dela på min blogg till två så den passar läsaren bättre - sömnad i en och mer privat i en? Men likt dig så ha jag kommit fram till (än så länge iallafal) att min blogg mår allra bäst av att ha återkommande inlägg oavsett om det är sömnad, privat eller annat pysselinlägg, därför får den vara som den är - en "blandblogg" men hos mig är det ändå sömnaden som har tyngdpunkt.

    SvaraRadera
  2. Hej! Känner igen dina tankar, men jag hade privat och syblogg.
    Fin blogg du har, och kul att du tittade in hos mig!
    /Anna

    SvaraRadera