lördag 31 januari 2009

Innan sängen...

...ska jag berätta om att jag fått en fin utmärkelse från bloggen KDes inspirationsblogg. Tack snälla du för den. Du inspirerar ju mig till vävning och stickning och det är ju kul att du tänkte på mig när du skulle välja.

Reglerna för utmärkelsen är följande:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom ifrån.
3. Nominera minst 7 andra bloggar.
4. Länka till dessa bloggar i din blogg.
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Jag får nog fundera över natten vilka som ska få den av mig eller om jag ska ge den till alla i mina länkar här till höger. Det finns MASSOR med inspiration både till sömnad, vävning och stickning. Kollar man dessutom min husblogg finns där ännu mer länkar. Men nu ska jag sova och fundera vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar