torsdag 28 augusti 2008

1-årsjubileum

Upptäckte precis att den här bloggen firar 1årsjubileum just idag!!!

Efter att ha bloggat en massa år på olika ställen bestämde jag mig förra hösten att starta den här bloggen där jag, som jag skrev då, skulle skriva om:
  • mina planer att flytta till Frankrike [stämmer]
  • Få tips och idéer som jag själv samlar inför mitt bröllop [Bröllopet var på alla hjärtans dag iår]
  • förhoppningsvis kommer även bilder från mitt hem. Ny-sambo som jag är
  • Dessutom kommer jag skriva om vad jag läser, äter, mäter o andra livsviktiga saker [jodå, det har jag väl gjort...]
Men det som det blivit mest är ju faktiskt om allt jag stickar och numera räknar jag det här som min stickblogg. Konstigt nog låg mitt stickande i dvala för ett år sedan. Det var inte förrän jag snubblade in på Sannsticks passagenblogg som jag kom igång igen.
[bild på tårta från CakeDesign]

1 kommentar: