måndag 18 augusti 2008

Make my day


Anna - Lysmask gav mig en utmärkelse härom dagen. Kul att du gillar att titta in hos mig!!

Nu ska jag fundera ut vilka av alla bloggar jag läser som jag allra först kliver in på... ??? Det är såå många att det är svårt att välja. Dessutom läser jag oftast bloggar genom bloglines.com och då läser jag ju helt enkelt de som uppdaterat..

Men jag gillar mycket när Ilsefin bloggar. Hennes tankar runt hantverk är kul att läsa och hennes modeller är väldigt fina. Jag gillar också Dödergöks blogg. Jag gillar färgval, mönsterval och även hon filosoferar lite runt allt möjligt intressant.
En annan färgglad tjej är PetraO. Färgglatt, inspirerande o kul att läsa. När det gäller syinspiration ligger Florin bra till. Det är också färgglatt och mysigt. Bland sybloggarna inspireras jag också av tex. Gulligan. Det är såå många fler jag läser, jag har över 100 bloggar i min Bloglines. Men de här väljer jag idag!!

Tack för inspirationen alla härliga bloggare, även ni som inte är nämnda här ovanför.

5 kommentarer:

  1. Heeej!
    Long time, now see... eller hur de säger.... föll rätt tankarna men när jag skulle skriva det så blev det blackout!

    Det är inte ofta vi besöker varandra längre, får lite hjälp just nu med att fixa till bloggen så jag tänkte kolla mina länkar och där finns ju du....

    Är allt bra med dig?
    Full rulle i familjelivet och hantverkarlivet? *ler*

    *vinkar*
    ses väl snart igen?

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för den utmärkelsen och detsamma till dig som jag tittar in hos dagligen! Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för de fina orden, det är sådant som gör gökar glada.

    Jag har inte mycket kvar nu på min röda kofta, snart dags för montering.

    SvaraRadera
  4. Åhh, tackar och bockar! Det värmer fint att få en sån utmärkelse!

    SvaraRadera