söndag 3 augusti 2008

Tillbaka på jobbet

Nu är vardagen här igen. Det gick ganska bra att komma upp på morgonen men det blir kanske värre längre fram i veckan.

På väg till jobbet började jag sticka på augustisockarna - Spring Forward. Jag tog ett gräsgrönt merinogarn från Fleece Artist i garnsamlingen, köpt från Garnkorgen, och det kommer nog att bli fint tror jag.
Jag stickar från tårna och upp och båda på en gång och jag ser fram mot att börja på mönstret för att se hur det blir i just det här garnet!

Vi har verkligen haft det underbart på semestern och det är massor med intryck som ska smältas. Sedan kommer jag visa lite bilder och berätta lite om vad vi varit med om.

4 kommentarer:

  1. Garnet är helt fantastiskt! Underbar färg!

    SvaraRadera
  2. Hej på dej, tack för påhälsningen på min blogg. Det var ett tag sedan, jag har varit inne och tittat på din husblogg ser helt underbart ut.

    SvaraRadera
  3. Vilket fantastiskt garn! Ska bli spännande att höra mer om Provence och semestern. Hej från Petra

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentaren på min blogg om min FLS. Lycka till när du fortsätter sticka på din.

    Fleece Artist är ett helt underbart garn och färgen är läcker, så det blir säkert fina sockor.

    SvaraRadera