tisdag 19 augusti 2008

Påminnelse

Ibland undrar jag över hur jag egentligen fungerar. Jag vet att jag mår väldigt bra om jag rör på mig och ändå gör jag det inte. Inte mer än motionen på jobbet som tyvärr bara består av att jag går en del fram o tillbaka.

I somras gick jag upp lite igen som jag brukar på sommaren. Delvis är det säkert för att vi åt mer "vanlig" mat och inte åt LCHF som vi brukar. Det har vi ju kommit igång med igen och vikten går sakta neråt MEN träningen är det riktigt dåligt med.

Ikväll har jag bestämt att jag ska ut o gå eller möjligtvis springa en sväng. Jag vill verkligen börjar röra på mig och ikväll är det dagen.

Jag önskar verkligen att jag kunde komma igång med att promenera flera gånger i veckan och gärna träna något pass på Friskis. Men jag får se hur det blir. Med heltidsjobb, två timmars restid och många intressen blir det nerprioriterat. *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar