tisdag 12 augusti 2008

Spring forward

Ja, springa framåt är väl vad jag får göra för att hinna med allt jag vill. Just nu är jag inne i ett skov med sömnad. Vill bara sy hela tiden, inte tillbringa 12 timmar med jobb inkl. resväg varje dag. Iofs hinner jag ju sticka en del i bilen till och från jobbet men jag skulle vilja vara hemma o sy istället.

Men men... sånt är ju inte livet.

Dessutom fyller min fyra 18 år på torsdag och då ska det såklart bli kalas. Men han fixar allt själv. Bakar och han ska tom. göra en smörgåstårta har vi tänkt (= jag tänkt ) Han klarar av det och jag tror att han skulle gilla berömmet han kommer att få från släkten.
Men nu sängen och mina augustisockar!

3 kommentarer:

  1. fina sockar men vilket fint garn! vilket är det? gillar att det har svaga skiftningar, letar lite efter såna garn...

    SvaraRadera
  2. Åh! dom kommer bli superfina!!

    SvaraRadera
  3. Vilket läckert garn! De verkar passa perfekt till mönstret. :-)

    SvaraRadera