söndag 31 augusti 2008

En härlig stickhelg

Kom just hem från en härlig stickhelg i Stockholm, på HV-skolan på Djurgården.
Lärde känna A-M som har bloggen Knit on net. Kul när man kan lära känna människor man bara "sett" på nätet förut.

Vi har stickat prover som aldrig förr och massor av provlappar väntar på att bli stickade och instoppade i våra inspirationspärmar. Förstår bara inte hur man ska hinna med allt. MEN kul var det.
Jag visar mer en annan dag. Nu ska jag slappa lite i soffan innan det är dags att sova.

2 kommentarer:

  1. Så kul att få träffa dej.
    Jag har skummat den senaste i din blogg. Så mycket fint du gjort.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Läser nånstans att du gör en axelvärmare? Skulle gärna vilja se den när den är klar.
    Å så har jag lånat ett av dina doton i bloggen. Om det INTE är OK så skriv till mig, så tar jag bort den.
    Men den var så vacker!

    Tack!

    SvaraRadera