måndag 10 november 2008

Bara för att det är kul och att jag vill

Jag har ju missat en vecka men hänger ändå på Novemberutmaningen som Bea fixat med.

"Använd det du har" -utmaningen.

Reglerna är som följer:

1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)

2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under november månad.

3. Vi lottar ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg.

4. Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.

Jag är tveksam till punkt 3, utlottningen, men hoppas att jag får vara med ändå. Hur som helst syr jag och länkar till utmaningen.

Här finns övriga som är med i utmaningen

1 kommentar:

  1. Du behöver alls inte lotta ut något på bloggen förstås...jag har gjort långt fler saker än jag lottat ut och inte varje vecka. Det är först nu som jag genomför min första utlottning. :-)

    Lycka till...roligt att du vill vara med.

    SvaraRadera