söndag 23 november 2008

Stickmaraton

Stickar, virkar, stickar, virkar... Inte mycket tid för bloggning men helgen har varit bra.
Var på fest i lördags kväll och träffade goda vänner som vi inte ser så ofta och det var jättekul men idag är vi lite trötta.
På eftermiddagen när vi kom hem från Lkpg åkte vi till mina föräldrar för att byta till vinterdäck på min bil. I bilen både till och från Lkpg och mina föräldrar hann jag virka på min nya scarf/halsduk i ljusgrön alpaca. Den blir nog mysig. För övrigt har jag hunnit sticka klart barnbarnets basker och snart även min egen basker från Boutique Knits men nu är det verkligen dags att lägga sig.
På torsdag morgon åker vi förresten till Provence igen. Ska beställa köket på IKEA och se hur långt de kommit i huset. Om två veckor ska allt utom köket vara klart. Läskigt men härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar