måndag 7 december 2009

Lite nytt

En ny bild i toppen kände jag för och hittade faktiskt en som jag gjort för ett tag sedan som nu uppdaterades för att passa medeas värld.
Jag stickar på kalenderstickningen och förstår inte alls vad det ska bli men det är väldigt kul att sticka och Drops alpaca är väldigt mjukt och härligt. Kanske blir det en liten väska eller nåt...
Jag började ju som jag skrev i går också på ett par benvärmare, stickade platt för att jag ville sticka patentstickning och det gick inte så bra att sticka runt. Men jag ville sticka båda på en gång.
Vi får väl se hur det blir när jag klipper sen. Jag stickar alltså slätstickning några maskor på mitten för att när de är färdiga kunna klippa isär dem till två. Vad tror ni? Kommer det att funka?

2 kommentarer:

  1. Ja jag håller på att förgås av nyfikenhet!
    Men jag hoppas att det ska bli typ en väska eller nånting, nått som man har användning för. :)

    SvaraRadera
  2. Det ser spännande ut! Undrar vad det blir av det.

    SvaraRadera