onsdag 23 december 2009

Uppifrånochner

Nu är min kofta helt klar. Jag sydde i de sista knapparna igår och jag trivs väldigt bra i koftan. Tyvärr ser jag på fotot att det varit olika färgbad på nystanen men det är ju tur att det var på oket så att det ser ut som en bård.
Synd att jag inte hunnit sy kjolen som jag tänkt ha till på julafton men det kanske finns något annat i min garderob som passar.
Jag har också precis stickat klart en julklapp men glömde fota den innan jag slog in den så jag får se om jag kommer ihåg det i morgon när mottagaren fått paketet. Ska försöka hinna slutföra en sak till innan vi åker till julfirandet.
Ha en underbar jul!!

9 kommentarer:

  1. Snygg både koftan och du.
    God jul och gott nytt men du hinner väl med något innan dess.

    SvaraRadera
  2. vilken snygg färg, jag ser ingen skillnad på färgbad, Ha en underbar julhelg

    SvaraRadera
  3. En sån härlig färg! Ha en fin jul du med

    SvaraRadera
  4. Koftan blev jättefin. Jag skulle inte ha märkt nån färgskillnad om du inte påpekat det! God Jul!

    SvaraRadera
  5. Oj vad du är flitig! Jätte fin!
    Passar på att önska dig en riktigt God Jul!
    Marie

    SvaraRadera
  6. En rikitígt God Jul till dig också.
    Många hej fr. Koftan

    SvaraRadera
  7. Vad fin du blir i morgon.
    Ha en riktigt God Jul.
    (det retar mig lite att jag känner igen huset du ska fira i, men inte kan placera det)
    /Anna

    SvaraRadera