lördag 7 februari 2009

Bildutmaning

Fick en utmaning av Signe mitt i livet och lite senare även från Lilla Anna och nu tog jag tag i att titta i mina bildmappar. Reglerna är enkla:
* Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanad


Bilden som var sjätte bilden i sjätte mappen var en bild från skogen här intill. Tror kanske att dottern tagit den men det är 6/6.
Nu ska jag bara komma på vilka jag vill ska visa sina bilder... *funderar*

Det blir:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar