tisdag 3 februari 2009

Vårskor?

Igår funderade jag lite över att använda kjol mer eftersom jag trivs väldigt bra i det. MEN det är ett stort problem och det är vad man ska ha på fötterna. När det är vinter kan jag ju ha mina stövlar och på sommaren passar sandaler eller ballerina superbra.
Men vad har man mittemellan. Jag är inte sugen på gympaskor. Möjligtvis kan Converse passa ibland men om man vill vara lite finare, vardagsfin på jobbet tex.?

Snälla, tipsa mig om bilder, affärer där det finns "skor" eller vad vi nu ska kalla dem som passar till kjol på våren!

1 kommentar:

  1. Jag håller med, det är ett dilemma. Jag har ett par snörkängor, typ "mormorskängor" de funkar till fint ganska långt fram. Sen har jag ett par skor i ballerina modell fast de är i svart skinn. De funkar också lite tidigare än alla de andra sommarskorna. Annars är det ju som du skriver Converse som funkar till det mesta, men kanske inte till fint.

    SvaraRadera