tisdag 17 februari 2009

Lemonade

Fick en award från Samtal i min trädgård som går ut på att jag ska ge den vidare till fem andra bloggar som jag gillar att läsa och inspireras av.

The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It’s a great way to show these people that you appriciate them.
All you have to do is:

1. Put the logo on your blog or post.

2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.
3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.

4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.


Jag väljer: *tada*
Ulrikas blogg, som även har hand om StickaMera
Frisky Frog, som precis som jag älskar grönt
Le...och världen ler mot dig. Kloka tankar och vackert stickat
Tant Kofta, som stickar alla de där koftorna som jag också skulle vilja göra, och sist men inte minst Signe mitt i livet som visst redan haft utmaningen men ändå får en länk från mig.
Dessutom som bonus ger jag den även till Saltflingan. Bonus för er som får läsa hennes inlägg alltså. =)

4 kommentarer:

  1. Tusen tack =). Känns extra roligt att få när mitt självförtroende varit lite nere ett tag! Vilket underbart grönt garn du har färgat!!

    SvaraRadera
  2. Tack för utmärkelsen och tack för skrattet när jag läste din formulering om mig :=)

    Boel

    SvaraRadera
  3. Tack för dina fina ord på min blogg. Du får väl göra de där rosenvantarna. De blir jättefina och är jättesköna jag lovar. Jag gillade din blogg också, så jag kommer att fortsätta läsa den.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  4. Hej, färgnumret på indiecita garnet är 146, mörk grågrön. Garnerna blev helt uppspelta när jag sa att en person frågat efter dem!

    SvaraRadera