söndag 22 februari 2009

Vill och borde-lista

Uppdaterat! Jag hann faktiskt riktigt mycket. *nöjd med mig själv. Dessutom städade jag ur kylskåpet och gjorde våfflor till barnen.

10:56 Ibland stämmer de här två sakerna inte överrens men jag skriver en lista så får vi se vad jag får gjort idag.
  • Klippa till (riva) åtminstone fem gardinlängder till syjobbet.
  • Sy på min svarta linneklänning
  • Sticka några varv på min gröna, sköna kofta i Araucania nature wool.
  • Bädda rent i dotterns säng eftersom hon kommer i eftermiddag, gärna svabba golvet där också.
  • Handla inför barnveckan
  • Göra backup på datorn
  • Bränna bilder för att va säker på att de inte försvinner och ta sedan ta bort dem från datorn. (behöver mer utrymme)
  • Laga mat, eller gör mannen det idag =)
  • Rita mönster till jackan jag ska sy, rita gärna mönstret till en kjol också.

...sen hinner jag säkert inte mer om än allt det här. Dags att sätta igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar