måndag 31 augusti 2009

Äntligen...

Nu börjar det lugna ner sig även om jag har massor av flyttkartonger och rensning framför mig. Men det går bra och jag slänger o sorterar så gott det går.
Har dessutom beställt senaste numret av Hemslöjden, det med stickning som tema. Det ska verkligen bli kul att läsa. Hoppas tidningen hinner komma innan jag reser tillbaka till Provence.

Tack för tipset Britt om de nya stickböckerna. Eftersom jag vet att mamma o pappa läser min blogg så berättar jag nu att jag önskar mig de två böckerna i julklapp! Stickning - ett hantverk att utveckla och Sticka mössor, vantar, sockor.
Jag är bra på att glömma som ni vet så nu behöver ni knappt fråga igen. =)
Ska bara kolla med Britt var man kan beställa bokpaketet. Har kollat men adlibris har Mycket bättre pris. Sorry!

2 kommentarer:

  1. Jag ser att du och Frisky Frog har samma boksmak. Då måste de vara nåt att ha.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Jo, man kan beställa på bestall@hemslojden.org det syns faktiskt inte på deras sida utan bara i tidningen. Lycka till med önskelistan.

    SvaraRadera