onsdag 19 augusti 2009

Nöjd med dagens fynd

Idag var det marknad och förutom meloner o lite annan frukt hittade jag ett tyg för 1€ metern. Tror det kommer att passa till en klänning el. kanske byxor när det blir höst. Köpte några rullar gummitråd också så att jag kan sy någon top med rynkning om jag blir sugen.
På eftermiddagen åkte jag till köpcentret för att se om de hade några fläktar jag kunde köpa och det hade de. Dessutom hade de ett par ursnygga Converse i grått. *Mer än nöjd*[Närbild på tyget]

6 kommentarer:

  1. Himla bra den där marknaden där dom har sysaker!

    SvaraRadera
  2. Gummitråd på rulle har jag aldrig hört talas om..kan den användas i symaskinen eller?...skorna är finfina:)

    SvaraRadera
  3. mmm.. conversen är verkligen snygga :)

    SvaraRadera
  4. Gummitråd används när man syr rynkat. tex till smock av något slag. Kommer inte ihåg om den ska vara som undertråd... men det tror jag.

    SvaraRadera
  5. Äntligen fick du ett par converse! :)

    SvaraRadera