torsdag 27 augusti 2009

Bra nog

Har just läst ut en bok som jag rekommenderar. Den heter Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra? av Nisse Simonson. Fick läsa den efter sonen och jag är glad att han läst en så klok bok.
Jag blir inspirerad att motionera, vara nöjd med vad jag har och äta lagom mycket god mat.

Jag känner mig fri och ledig. Unnar mig att läsa bok, promenera och ser att lådorna tryggt står kvar. I morgon drar jag igång uppackningen. Men idag är en ledig dag. Det är såå skönt att ha lämnat förra boendet och att se de nya ägarnas lysande ögon. Jag önskar dem lycka till i sitt nya hem.

1 kommentar:

  1. Låter som en klok bok från en klok son:) ska se om jag läser den snart..Har några bra boktips på min sida på detta tema. Hoppas också att du får sticka snart:) må gott

    SvaraRadera