måndag 17 augusti 2009

För sakens skull...

...ska jag såklart visa lite av skåpets innehåll på högersidan. Där står mina fina koner med garn från Charima i Kärrtorp. Vackert rött 100% silke (det jag stickade min Laminaria av), mörkgrönt lammull och gulgrönt ull/silke.

Idag fortsätter mitt organiserande av arbetsrummet och dessutom ska jag försöka få tid till att sy en "fly with me"-väska att ha när jag flyger hem till Sverige på torsdag. Alla mina väskor är av någon konstig anledning i Sverige.

4 kommentarer:

  1. Hej Sis, satt o skrev ett mail till dig, men vet inte vilken mailadress du använder nu för tiden? Maila mig så jag får radera dina gamla.
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Så, nu har jag mailat din hotmail. Jag har inte din jobbmail... Kram

    SvaraRadera
  3. OJoj.. jag som tyckte jag har mycket garner - men du har nog mer :)Snyggt blev det att ha dem i skåpet med glasluckor. Dekorativt!

    SvaraRadera
  4. Vilket läckert skåp!
    Här håller jag också på och ordnar, tar bara igen mig just nu!

    SvaraRadera