torsdag 13 augusti 2009

Upplevelser

Igår var vi på tjurfäktning. Något som är väldigt kul har jag insett. Det är INTE den blodiga spanska sorten där de dödar tjuren utan en där de ska dra bort trådar som är knutna runt hornen. I min husblogg kan du se fler bilder och en annan filmsnutt där en tjur hoppar över stängslet, vilket de gjorde väldigt mycket igår.
Se min filmsnutt från arenan:



Idag åker barnen hem och ev. åker vi en sväng till Marseille innan jag lämnar av dem på flygplatsen. Där får jag även hämta mannen som varit hemma i Sverige och jobbat två veckor. Härligt att ha honom här igen!

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det finns snälla tjurfäktningar också!!

    SvaraRadera
  2. Just have a look at
    http://www.league.org.uk/content.asp?CategoryID=2161

    SvaraRadera