lördag 10 oktober 2009

Fast i Rose Red-träsket

Men jag älskar det. Är just på slutet av min tredje Rose Red. Skulle hjälpa svägerskan att sticka den men hon gav upp och frågade om jag kunde sticka den åt henne. Det var inget svårt val och nu är jag snart klar med den.
På flyget hem i morgon förmiddag stickar jag nog det sista och sen får hon själv blocka den.
Känner redan att jag behöver sticka en röd till mig själv så det blir också flygstickning. Ska sticka den i dubbelt garn från Anny Blatt. Baby Blatt heter garnet som tidigare idag hamnade i min samling. =D

2 kommentarer:

  1. Du som verkar flyga mycket...man får allstå sticka på flyget? Trodde allt var stickor heter var bannlysta sen 11 september på alla flyg..upplys mig gärna!

    SvaraRadera
  2. Åh, det betyder att du är "hemma" nu! Måste ringa dig under dagen då!!!
    Kramis!

    SvaraRadera