måndag 23 november 2009

Använd dina skatter



Hos Fantastick blev jag påmind om att det är bra att sticka ur sin skattkista. Att använda de garner man har hemma alltså. Precis så har jag tänkt att göra så mycket som möjligt det kommande året. Alla projekt som är stickade ur skattkistan får just den etiketten i fortsättningen. Lite novemberutmaning över det men hela året.
Under 2009 hade jag som mål / har jag som mål att sticka upp 100 nystan garn men jag är inte i mål än. Får se hur det går för det är ju inte mycket tid kvar. Just idag har jag 25 nystan kvar...


2 kommentarer:

  1. Jag hade också ett sådant mål att sticka upp det jag hade på lager fram till Syfestivalen, men se där inte kunde jag hålla det inte, men jag försöker väl igen?

    SvaraRadera
  2. Ja, det är bara att ta nya tag! Lycka till

    SvaraRadera