torsdag 19 november 2009

Del i novemberutmaningen

Efter allt fix och tricks med de som var med i min utlottning har jag tagit mig tid att sy klart ett linne och en t-shirt som jag klippte till för ett tag sedan. Jag behöver verkligen fler och nu har jag det. Ska sy ännu fler men inte just nu. Det är ett eget mönster men jag har utgått från ett Ottobremönster som jag jämfört med en t-tröja jag har och ändrat efter den.

Jag är väldigt nöjd med båda och det blir fint att ha under mina tunikor som jag har sytt och kommer att sy. Linnet fick en "volangkant" nertill som ni ser.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Grattis till vinnaren i din tävling!

    Vad fint med den där söta volankanten på linnet:)

    Ha en trevlig kväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Härligt att hitta din inspirerande blogg!!

    SvaraRadera