söndag 22 november 2009

Väckt alldeles för tidigt

Läste på DN om att katter kan manipulera oss människor genom att tex spinna extra högt för att få mat när de är hungriga.

En av våra katter är en mästare på att få en att vakna på ett annat sätt eftersom han hoppar upp på nattduksbordet och river ner saker, tex böcker, glasögon eller mobiltelefonen. Allt för att man ska gå upp och mata honom. I morse var klockan halv fem och det är INTE humant. Tyvärr gav jag inte katterna mat innan jag gick och la mig igår kväll så jag får väl skylla mig själv. Men men...

3 kommentarer:

  1. Min Sir B gör tvärt om, när min klocka ringer, vill han krypa ner under täcket o mysa, o hur lätt e det att kliva upp DÅ?!

    Ringer när det blir glest i boken!

    Kramis!

    SvaraRadera
  2. De är charmiga de där ulltussarna... ;-)

    SvaraRadera