måndag 30 november 2009

Kuddmys

Till slut fick jag färdigt nåt den här veckan när det gäller att sy eller sticka. Det har inte funnits så mycket tid till att hantverka men nu i sista minuten innan jag reser hem till Provence fick jag klart två kuddfodral. De ska inte ligga bredvid varandra sen, tror jag inte i alla fall. Jag får se hur det blir när jag kommer hit nästa gång. Tyget är så fint tycker jag och passar så bra till vår röda soffa och den lite hemska turkos väggen som är sen tidigare hyresgäster. Men nu har jag vant mig vid den och försöker få ihop det i stället.

Detta blir väl mitt sista bidrag till Beas novemberutmaning för ikväll hos mina föräldrar lär jag inte hinna slutföra något. =)
Nästa gång ni hör av mig är jag i Provence igen. *längtar efter mannen nu*

4 kommentarer: