onsdag 18 november 2009

Snart är tävlingen slut! Missa inte din chans

Ikväll 23.59 avblåses utlottningen och i morgon utses vinnaren. Tack alla som lagt till en kommentar och just nu håller jag på att leta efter något program som först kan blanda om alla namnen så att ni får ett nytt nummer istället för ordningen som ni skrivit era kommentarer och sedan ska jag använda en slumpgenerator för att få fram en vinnare som får något sytt och någonting salt.
Just nu visar räknaren på otrolig 32 720 besökare sedan 3 maj.

Otur för mig att jag inte nått upp till de ca 30 000 ord som jag borde skrivit tills idag men vem vet, jag kanske får rush på fingrarna nästa vecka och skriver klart min bok som ska handla om... Ja, det är ju det som är problemet. Jag har inte riktigt fått till det den här gången.
I går upptäckte jag dessutom att boken jag skrev i NaNoWriMo för två år sedan är borta, raderad, utsuddad. OM jag nu, mot förmodan, inte hittar den på ett USB-minne någonstans i mitt hem i Sverige.
Annars vet jag att det inte är meningen att jag ska bli författare. I alla fall inte till något annat än en stickbok eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar