tisdag 18 mars 2008

15 år gammal underbar garnsamling

Min stora garnsamling när det gäller Regnbågengarn visas härmed upp i några samlade bilder.
Mannen fick stora ögon när jag la upp allt på sängen igår och jag försvarade mig med att jag köpt det som återförsäljare så det var INTE lika dyrt som om jag köpt det på vanligt vis och dessutom var det 1992 nån gång.
Det är härligt att få rada upp alla de fantastiska färgerna och drömma om allt man kan sticka med det. Förhoppningsvis kommer jag att få en stor hög med barnbarn en gång i tiden och då ska jag sticka massor med drömplagg till dessa små godingar. Till mig själv kan det dessutom bli både tröjor, linnen och sockar.
Det kommer ändå aldrig ta slut!!


7 kommentarer:

  1. Vilekn samling! Det är ju som att komma till garn-paradiset!

    SvaraRadera
  2. Rikedom! Jag är grönare än Hulken...av avundsjuka!

    SvaraRadera
  3. mmm det är fantastiskt att äga allt detta!!

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅHHHHHH, du kan bli värsta langaren med nattöppen jourbutik för svårartade stick-junkies, hahahaha... Såg att du hittat modeller i Lett-loopi, ett härligt, rätt så tjockt ullgarn.. Vi har ju samma favvo-garn!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Ohhh, så härligt när man ser alla färger då där!! Vad monde det bliva av detta. Jag är "stick" uppväxt med Regnbågen för jag kommer från samma stad.

    SvaraRadera
  6. WOW
    Mer än så behöver jag inte säga...

    SvaraRadera
  7. Du har en härlig garnskatt! Vem vill inte äga en sådan?

    SvaraRadera