söndag 9 mars 2008

Återhämtad efter överdos

Jag har sedan ett tag innan jul köpt massor med garn. Det mesta från Tradera men även från andra ställen. Men mitt behov att att leta garn på Tradera började bli en plåga eftersom jag varje dag kände att jag "behövde" kolla om det fanns nåt fint och det gjorde det såklart. Samtidigt ville jag lugna ner mig och sticka av allt det fina jag redan köpt.

Droppen blev när jag ropade in 1.8 kg Kid mohair i fyra färger och 2.4 kg Muskat i fem olika färger. I och för sig i jättefina och projekt finns för alltihop men ändå. Plötsligt kände jag att nu får jag faktiskt skärpa till mig och det har jag gjort. Det gick lätt, mycket lättare än jag trodde och nu går jag inte ens in på Tradera längre.

Därav överdosen som inte var så farlig som den lät men den var nog så illa ändå.
[Bilden visar en del av allt fint jag köpt]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar