tisdag 4 mars 2008

Vata, Pitta eller Kapha

Dessutom pratade vi om Ayurveda som jag för några år sedan var mycket intresserad av och igår när jag kom hem letade jag fram en bok jag har hemma i bokhyllan. Nu ska jag läsa om det igen och kanske ska vi i tjejgruppen samla oss och åka på en föreläsning i närheten.
L hade redan varit med sina jobbarkompisar och pratade varmt om det.

Jag ska leta reda på en bok om bl.a. Ayurveda som tydligen Christina Doctare skrivit. Vägen till hälsa tror jag att den hette... ska kolla upp. (det hette den)

3 kommentarer:

  1. Du har varit så aktiv och hunnit med hur massa som helst. Kram på dig...min energi gick åt till att läsa så något fyndigt får du inte ur mig nu...kramizzz
    Zozz

    SvaraRadera
  2. Åh, precis vad jag fastnade i o läste om härrom dagen! Jätte intressant! Skicka hit boken sen vet'ja!
    Kramis!

    SvaraRadera
  3. En bra bok också om ayurveda är den ayurvediska kokboken de säljer på indiska...

    Hälsar en Kapha:)

    SvaraRadera