fredag 14 mars 2008

Uppfyll dina drömmar på 1001 dagar

Snubblade över en grej jag inte hört talas om tidigare. "Gör 101 saker på 1001 dagar".
Efter lite efterforskning har jag förstått att det handlar om att skriva en lista med saker inom olika områden som du vill genomföra de kommande 1001 dagarna.

Jag tycker det verkar kul och ska nog börja skriva på min lista.
I början av 1998 skrev jag och en kompis varsin 100-lista efter att vi hittat det på en sajt i USA och jag fick lite samma känsla nu när jag hittade det här. Jag gör ju ändå en massa saker hela tiden och att se till att sakerna blir genomförda är ju jättebra.
Om ni kommer ihåg skrev jag ett inlägg om Drömmar häromdagen och vikten av att skriva en drömlista?

Nu ska jag göra en multilång drömlista med allt från att sticka klart mina Tropicanasockor till att flytta till Frankrike. Allt detta ska ske inom 1001 dagar.
Läs mer här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar